Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli WOM w Częstochowie, al. Jana Pawła II 126/130, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3606004, 3606014, fax 034 3606239.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.womczest.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego do Ośrodka Szkoleniowego
w Złotym Potoku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego do Ośrodka Szkoleniowego w Złotym Potoku, ul. Kościuszki 99, 42-252 Janów, w ilości 26 000 litrów podzielonych na trzy partie: I partia - 10 000 litrów, II partia - 10 000 litrów, III partia - 6 000 litrów - rezerwa stosownie do potrzeb oraz możliwości przechowalniczych Zamawiającego.
1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
Olej opałowy musi spełniać normy PN-C 96024:2001
- gęstość w temperaturze 15oC nie wyższa niż 860 kgm3,
- temperatura zapłonu nie niższa niż 56oC,
- lepkość kinematyczna w temperaturze 20oC nie wyższa niż 6 mm2s,
- skład frakcyjny: do 250oC destyluje nie więcej niż 65% V.V
do 350oC destyluje nie mniej niż 85% V.V,
- zawartość siarki max. 0,20% m.m,
- pozostałość po koksowaniu w 10%-owej pozostałości destylacyjnej nie większa niż 0,3% m.m,
- pozostałość po spopieleniu nie większa niż 0,01% m.m,
- zawartość wody nie większa niż 200 mg.kg,
- zawartość stałych ciał obcych nie większa niż 24 mg.kg,
- wartość opałowa nie mniejsza niż 42 600 KJ.kg,
- temperatura płynięcia nie większa niż -20oC,
- barwa czerwona.
2. Dostawy oleju opałowego realizowane będą w ciągu 3 dni od złożenia telefonicznego zamówienia.
3. Miejsce dostaw:
RODN WOM w Częstochowie Ośrodek Szkoleniowy w Złotym Potoku,
ul. Kościuszki 99, 42-252 Janów,
4. Dostawy będą realizowane środkami transportu Wykonawcy, przeznaczonymi do przewozu oleju opałowego, wyposażonymi w sprzęt potrzebny do przepompowania oleju z cysterny do zbiorników Zamawiającego. Zamawiający nie będzie ponosił kosztów związanych z transportem i rozładunkiem oleju opałowego.
5. Do każdej dostawy Wykonawca dołączy świadectwo jakości. Nie załączenie świadectwa jakości oleju opałowego może stanowić podstawę do odmowy odbioru oleju przez Zamawiającego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.21.00-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.Spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2.
2.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności - jeśli są one wymagane przepisami prawa.
3.Poświadczą, iż oferowane przez nich dostawy odpowiadają określonym przez Zamawiającego wymaganiom.
Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale X niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
Nie spełnienie chociażby jednego z w.w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełniania warunków wynikających z art. 22, ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2, ustawy Pzp:
a) Oświadczenie (zał. Nr 2 do SIWZ).
2. W celu potwierdzenia uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności - jeśli są one wymagane przepisami prawa:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b) koncesję na obrót paliwami ciekłymi zgodnie z ustawą z dnia 10.04.1997 r. Prawo Energetyczne (Dz.U. 1997, Nr 54, poz 348 z późn. zm.);
c) zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 - m-ce. przed upływem terminu składania ofert.
3. W celu potwierdzenia, iż oferowane dostawy spełniają wymagania określone w SIWZ przez Zamawiającego:
a) oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje potencjałem technicznym tj. samochodem - cysterną przeznaczoną do przewozu oleju opałowego, oraz sprzętem potrzebnym do przepompowania oleju z cysterny do zbiorników Zamawiającego (zał. Nr 3 do SIWZ),
b) świadectwo jakości potwierdzające parametry jakościowe zamawianego oleju - dostarczane z każdą dostawą.
Dokumenty mogą być złożone w formie oryginału albo kopii, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić uzasadnione wątpliwości, co do swej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
WYKONAWCY WYSTĘPUJĄCY WSPÓLNIE
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2.Z chwilą ustanowienia pełnomocnika istnieje obowiązek załączenia pełnomocnictwa z podaniem jego zakresu, podpisanego przez wszystkich Wykonawców.
3.Podmiot oferty wspólnej (np. konsorcjum) zobowiązany jest dostarczyć dokumenty wymagane w rozdziale X niniejszej SIWZ oraz dodatkowo każdy składa oświadczenie, że spełnia warunki wynikające z art. 22, ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. (zał. Nr 2 do SIWZ).
4.W przypadku, gdy ofertę składa spółka cywilna należy bezwzględnie dołączyć umowę spółki cywilnej.
ODPOWIEDNKI DOKUMENTÓW WYMAGANE OD WYKONWCÓW ZAGRANICZNYCH
1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale X,
pkt. 2), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. XII 1), zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym oraz organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
3) Dokumenty, o których mowa w pkt. XII 1), 2), są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
4) Dokumenty o których mowa w pkt XII 1), 2) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.womczest.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli WOM Al. Jana Pawła II 126/130, 42-200 Częstochowa, fax. 034 360 62 39, tel.034 360 60 14.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2008 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, sekretariat pok. nr 206..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy